Cross i Borås

Okej. I lördags åkte ju pappa Mackan och jag ner till Borås. När vi kom in till stan började det regna och stackarna stog och sålde jordgubbar. Sen när vi kom ner till Örebro så stannade vi och käkade på Brännåsen, eller vad det heter. Där bröt Mackan mina fingar typ. Attans vad ont det gjorde. Sen hade vi en "liten" fight medans pappa var på toa där i korridoren. Efter det var det typ raka vägen ner till Borås. Sen kom vi dit. Pappa och Mackan är skit taskig. Haha,jao. Sen var jag med Rasmus. Gick banan med Mackan, sen var ja med Rasmus hela tiden tills ja skulle sova. Sen vaknade jag ungefär vid 8-9 tiden. Käkade frukost och sen kollade jag på en massa cross. Sen kom Jossan också. Annars gjorde ja inte mycket än att kolla på cross. Åkte hem, stannade och käkade i mantorp eller nått. Sen pluggade ja lite också. Bra moa! Hahah. Sen vid 12 kom vi hem, då pluggade jag och sedan somnade jag vid 1 någon gång.

(Klicka för större bilder)
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback