Yey

Nu har jag kommit hem från skolan. Skolan var skit rolig idag. Haha. På NO:n var det slappt, satt vi datorn bara. Sen på idrotten var det asroligt. Vi körde nått ute med nå typ nästan klubbor men ändå inte. Och en boll såklart. Sen var det bara lunch, fick tacos. Sen var det SO och SV kvar. Redovisade först idag.. och jag fick typ VG på den. Sen på SV så skulle vi börja med språk  eller nått. Men M hade kopierat fel, så vi fick göra en annan sak. Så Billy,Simon,Sandra och jag satt i matsalen. Fast Simon och Billy satt vid bordet bredvid oss. Och fyfasiken vad roligt vi hade. Det vi läste om nått i Afrika så var det nån som hette nått-som-jag-inte-kommer-ihåg och jag döpte om den helt. Fast nu är det ja som heter så. Haha. Sen satt vi bara och drev med småbarnen. Haha,aja. Hade roligt idag. Sen slutade vi halv2.  Åkte buss hem, sen nu har ja inte gjort mycket. Åka och handla med mammsen sen iallafall. Tss.

Bild från idrotten. Woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback