fan vad bra jag är

ja precis så jag känner mig nu. så jävla bra jag är. jag håller på att rensa mina garderober. som jag har lovat min mamma i1 månad? hmm...... men aja, idag. så ställer jag upp och gört. så stolt, hoppas min mamma blir lika stolt över mig som jag är det nu.
fan,jag är grym!
nu behöver jag inte göra det nå mer i år. gööt.
hoppas ja? ...
fast......... jag inte ens kommit halvvägs och hållt på i cirka 45 minuter kanske? jag är bara i byrån nu. vilket menas att jag har två garderober kvar. suck.
men..
-  man kan aldrig ha för mycket kläder, bara försmå garderober! right?

Kommentarer
Postat av: mamma

tänk så mycket mer man får in om man städar bort lite kläder!!!!!!!!!!!!!!! jag är jättestolt över dig. bra jobbat Moa....

2008-09-10 @ 21:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback