LÖRDAG I ORD

igår så hade vi ju tjejkväll hos miki. sandra hon och jag gjorde maten, och det var även vi som käkade den. fan vad irreterande det är när man sitter och skriver ett inlägg så här som jag gör nu såklart,och sen är det  någon som bombar en på msn... fan....  aja, så störande.. men till sak. sen efter ett tag och det så kom jossan dit, en skön lirare ja inte träffat. och sen rullade en till in, hennes namn var ida. inte heller träffat henne, men dom var jäkligt trevliga. sen kom det more people, och ja kände miki sandra och jimmy. sen på slutet blev det dålig stämma för jimmys gitarr gick söder. då gick ja för mamma skulle hämta mig. står där i typ 20 min.. då kommer sandra och miki. skickar sms till dom och sen kommer dom. väntade på mamma i 1timma. grinade och ginde hela tiden. trodde hon hade kört åt hellskotta! ringde tillochmed och väckt pappa som låg i crossbussenoch sov för mackan skulle upp och tävla. han ringde till mammaoch hon svarade inte... grinade lite till och sen ringde mamma. då hade hon somnat på soffa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dåligt arg jag var, skulle precis tatt en taxi. sen när jag kom hem hoppade ja ner i sängen, och drömde mardröm!! läskigt....... länge sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback