ny dag, nya tag.

eller är det inte så man säger?... aja, idag är det tråkigmåndag, som betyder 5dagars skolan. fy..... aja, eller nej. inte för mig. är ledig fredag, sen på måndag. för på torsdag åker vi till göteborg på supercrossen på ullevi! göttgöttgöttt!!!! sen efter den ska vi på sverigecupen i visselfjärda eller vad det heter? hmm.. så jag har tatt ledigt på måndagen då också utefall inte pappa kör hem hela vägen på söndagen. och sen på tisdag har vi studiedag. och det bästa av allt är ju att på måndag är det förmodligen skolfoto, vilket betyder att ja inte är på skolan! men dom sa att det kanske skulle vara på onsdagen......... aja, nu ska ja gå, för mitt internet fuckar hela tiden.så har fått skrivit om detta nu typ 2 gånger!!!
och SANDRA. idag har ja smink på mig ;) woho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback