Långt inlägg.

torsdag:
Aja, vart skit dålig på att skriva här. Men iallfall. 1a maj efter
crosstävlingen i Östhammar så sov jag ju hos sis. När jag kom dit så låg och och P i soffan och kollade på "Sex and the city" och vid nio tiden gick jag och lag mig för jag kände mig icke pigg. Höll på bli sjuk efter crossen. Men jag somnade typ 1 timme efter jag hade gått och lagt mig. Sen ringde Marcus L. och väckte mig, sen ringde Joss och väckte mig, och sen mamma. Toppen! Tack för det. Sen någongång vid 12 tiden somnade jag sen igen. Vaknade 1000gånger under natten också. Så himlans jobbigt att vara sjuk. Hade feber,ont i halsen,hosta och snorig och allt man nu kan vara.

Fredag:
Sen vid 12-1 tiden åkte jag hem. Kollade på tv och allt så. Sen var det bara att fixa sig och det. För vi tjejer + Felix skulle hem till Sofia för att fira henne och Jonna :). Sofia fyllde år då, grattis! :) Men Jonna fyller imorgon (6/5).
Men vid 5 åkte vi med Magnus till sofia, för han skulle skjutsa oss dit. Och jag hade inte så mycket ork eftersom jag var sjuk. Men eftersom vi skulle fira dom, och det kan jag ju inte missa. Det var en toppen kväll med brudarna & Felix. Dom fick finfina presenter och tjoho. Höhö, vi käkade tacos. Men jag fick inte ens i mig ett helt sånt där bröd för ja var inte så sugen. Sen sjöng dom Singstar så taket löft. Hahah det var roligt! :) Sen vid 10tiden fick vi som skulle mot stan springa till bussen. Det var Emma,Jonna,Maria,Sevgi,Mikkis och jag. Felix skulle också med dom till stan, men ändrade sig och gick till sin buss istället. Men när vi lunkade där på vägen körde bussen förbi busshållplatsen så vi fick springa mot den och stoppa den. Haha. Smarta flickor. Sen hoppade jag av vid mig, för jag orkade inte hänga med till stan för jag kände mig inte pigg. När ja kom hem hände det inte heller mycket. Jossan och Mackan somnade på soffan. Sen var det ju bara vi hemma också. Sen någongång vid 12-1-2 gick jag och lag mig.

Lördag:
Då vaknade jag kl 8 av att Mackan och Jossan drog på crosstävling i Strängnäs. Och jag kunde inte somna om efter det heller. Så jag lag mig på soffan och kikade på tv. Somnade lite då&då. Men alla ringde ju hela tiden,så man vaknade ju heela tiden.. sen kom Emma&Sanna över och hämtade en sak, gick, och sen kom Emma tillbaka. Hon var som en liten mamma hon! =) "Har du ätit något? Men du har inte ätit sen igår, + att du åt ingenting då heller nästan. Ska jag göra lite mat åt dig?" Hö, hon är så sööt. Men sen tog hon lite mat själv. Låg och kollade på tv typ hela dagen då. Hände absolut inte mycket. Jag somnade lite då&då. Roligt sällskap jag är. Efter någon timme kom mamma pappa och Martin hem från Mora. Vid halv 11-12 tiden kom Mackan Jossan och pappa hem från garaget och Emma gick hem då typ. Sen satt jag lite vid datorn, sen gick jag och lag mig.

Söndag:
Då vaknade jag också vid halv 8-8. Pappa och Mackan drog på crosstävling. Mycket crosstävlingar nu tycker jag. Haha, men bääst! Sen vid 9 tiden eller nått drog jag och Jossan dit. Det var kalasbra väder. Brände mig lite också. Träffade massor med härliga människor. Rasmus också! bbbästavän. Länge sedan jag träffade han. Men nu när crossen har dragit igång så blir det massor av helger vi ses. Sen efter tävlingen så åkte Jossan och jag till Donken för Mackan och hon skulle ha en milkshake, så beställer vi det. Så är det värsta kön med bilarna,så vi fick stå mellan där man betalar och där man får maten. Och när vi står där, då ser vi Mackans crossbuss. Så då har pappa och Mäcki beställt det vi beställde. Haha. Sen när vi kom hem så kollade ja på tv, duschade och det. Sen inte mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback